חשיבות עיצוב לוגו למיתוג מוצר

פעם היה נהוג לחשוב שרק מותגים גדולים זקוקים למיתוג וללוגו בפרט. כיום, בעידן בו ישנם עסקים רבים, חשוב שכל עסק יציג את הייחודיות שלו, את הבידול שלו כדי שיזכרו אותו. מיתוג הוא השפה שהעסק מדבר בה, רובה מורכבת משפה עיצובית ויזואלית, שם העסק ולעיתים גם סלוגן שנלווה לו. אחד המרכיבים הויזואלים החשובים ביותר בתהליך המיתוג הוא הלוגו. עיצוב לוגו – סמל בית העסק, סמל אשר לוכד את תשומת הלב הראשונית של הגולשים והלקוחות ולכן כה חשוב לעצב אותו כך שיתכתב באופן שלם והרמוני עם שאר המרכיבים.

אז מה זה בעצם לוגו?

כאמור לוגו הוא סמל בית העסק, שיכול להיות מורכב מטקסט ואלמנט גרפי, אשר מקפל בתוכו את כל עולם הערכים של העסק. כזה שבמבט ראשון הצופה יכול לקלוט ממנו מסר חד וברור לגבי מהות העסק. כדי שזה אכן יקרה, על הלוגו להיות מוקפד, קליט, ברור וצבעוני.

חשיבות הלוגו

בעידן המודרני האדם קולט כמויות מסרים אדירות בזמן קצר. אפשר לומר, שאין לו סבלנות להתרכז בכל אחד מהם ולכן, למסרים קצרים שתופסים את העין יש יתרון טוב יותר לקבל את תשומת הלב הראויה על פני מסרים ארוכים ומסובכים. עיצוב לוגו קליט ובהיר הוא מסר שיקבל עדיפות. הוא יצליח להעביר במבט אחד- את כל הפסיכולוגיה עליה נשען העסק. לכן, חשוב מאוד שמי שמעצב וממתג עסקים, יבין לא רק בפרסום ועיצוב, אלא גם בפסיכולוגיה של אנשים: מה משפיע עליהם יותר, למה הם מגיבים טוב יותר ועוד.

דוגמאות ללוגו

כדי להמחיש קצת את החשיבות של עיצוב לוגו, ננסה להיזכר בלוגואים של בתי עסק מוכרים. אורנג' למשל- בחרה בצורה של קובייה כתומה; מצד אחד מסגרת, מצד שני הכתום שמסמל העזה וחדשנות. אין ספק שזהו לוגו קליט ביותר. מגדל- חברה לביטוח ופנסיה; הלוגו משדר בטחון ויציבות, שאלה בדיוק המסרים שגוף כזה יבקש להעביר; כחול כהה הוא צבע שמשרה בטחון ושלווה. ניתן לראות כיצד לוגו יכול להעביר את המסר בצורה אסוציאטיבית ורגשית ומשום כך חשיבותו הרבה. הלוגו של העסק הוא במידה רבה כרטיס הזיהוי של העסק, זיהוי מוחלט של הלוגו עם המוצר או השרות הוא דרך חשובה לא רק לבידול אלא גם להשגת הנאמנות של הלקוחות למותג שלכם – ללוגו שלכם. בתהליך העיצוב אנו מעצבים בתחילה מספר דוגמאות ומתחילים בתהליך בחירה בשיתוף הלקוח והסטודיו.לאחר הבחירה אנו מיישמים את הלוגו במוצרי החברה, הכוללים: כרטיסי ביקור, מעטפות, נייר מכתבים, חתימות אלקטרוניות, אתר האינטרנט ועוד. על עיצובי הלוגו ועל בניית המותג שכבר ביצענו יעידו הלקוחות שמפרגנים לנו. התקשרו 08-9450911 ונתחיל בבניית תדמית חדשה לעסק שלכם.

חשיבות עיצוב לוגו למיתוג מוצר

פעם היה נהוג לחשוב שרק מותגים גדולים זקוקים למיתוג וללוגו בפרט. כיום, בעידן בו ישנם עסקים רבים, חשוב שכל עסק יציג את הייחודיות שלו, את הבידול שלו כדי שיזכרו אותו. מיתוג הוא השפה שהעסק מדבר בה, רובה מורכבת משפה עיצובית ויזואלית, שם העסק ולעיתים גם סלוגן שנלווה לו. אחד המרכיבים הויזואלים החשובים ביותר בתהליך המיתוג הוא הלוגו. עיצוב לוגו – סמל בית העסק, סמל אשר לוכד את תשומת הלב הראשונית של הגולשים והלקוחות ולכן כה חשוב לעצב אותו כך שיתכתב באופן שלם והרמוני עם שאר המרכיבים.

אז מה זה בעצם לוגו?

כאמור לוגו הוא סמל בית העסק, שיכול להיות מורכב מטקסט ואלמנט גרפי, אשר מקפל בתוכו את כל עולם הערכים של העסק. כזה שבמבט ראשון הצופה יכול לקלוט ממנו מסר חד וברור לגבי מהות העסק. כדי שזה אכן יקרה, על הלוגו להיות מוקפד, קליט, ברור וצבעוני.

חשיבות הלוגו

בעידן המודרני האדם קולט כמויות מסרים אדירות בזמן קצר. אפשר לומר, שאין לו סבלנות להתרכז בכל אחד מהם ולכן, למסרים קצרים שתופסים את העין יש יתרון טוב יותר לקבל את תשומת הלב הראויה על פני מסרים ארוכים ומסובכים. עיצוב לוגו קליט ובהיר הוא מסר שיקבל עדיפות. הוא יצליח להעביר במבט אחד- את כל הפסיכולוגיה עליה נשען העסק. לכן, חשוב מאוד שמי שמעצב וממתג עסקים, יבין לא רק בפרסום ועיצוב, אלא גם בפסיכולוגיה של אנשים: מה משפיע עליהם יותר, למה הם מגיבים טוב יותר ועוד.

דוגמאות ללוגו

כדי להמחיש קצת את החשיבות של עיצוב לוגו, ננסה להיזכר בלוגואים של בתי עסק מוכרים. אורנג' למשל- בחרה בצורה של קובייה כתומה; מצד אחד מסגרת, מצד שני הכתום שמסמל העזה וחדשנות. אין ספק שזהו לוגו קליט ביותר. מגדל- חברה לביטוח ופנסיה; הלוגו משדר בטחון ויציבות, שאלה בדיוק המסרים שגוף כזה יבקש להעביר; כחול כהה הוא צבע שמשרה בטחון ושלווה. ניתן לראות כיצד לוגו יכול להעביר את המסר בצורה אסוציאטיבית ורגשית ומשום כך חשיבותו הרבה. הלוגו של העסק הוא במידה רבה כרטיס הזיהוי של העסק, זיהוי מוחלט של הלוגו עם המוצר או השרות הוא דרך חשובה לא רק לבידול אלא גם להשגת הנאמנות של הלקוחות למותג שלכם – ללוגו שלכם. בתהליך העיצוב אנו מעצבים בתחילה מספר דוגמאות ומתחילים בתהליך בחירה בשיתוף הלקוח והסטודיו.לאחר הבחירה אנו מיישמים את הלוגו במוצרי החברה, הכוללים: כרטיסי ביקור, מעטפות, נייר מכתבים, חתימות אלקטרוניות, אתר האינטרנט ועוד. על עיצובי הלוגו ועל בניית המותג שכבר ביצענו יעידו הלקוחות שמפרגנים לנו. התקשרו 08-9450911 ונתחיל בבניית תדמית חדשה לעסק שלכם.

ליגת העל נשים

עיצוב לוגו לליגת העל נשים הלוגו משדר נקיון ונשיות ומשולב בתוכו את לוגו כדורגל נשים ולוגו אתנה לקוח: ההתאחדות לכדורגל

זיק

עיצוב לוגו לחברת זיק ייעוץ וליווי פיננסי. הלוגו מעוצב כמאין חותמת במסגרת בית להמחשת הנדל״ן. צבעים: אדום אפור

גושפנקה

עיצוב לוגו גושפנקה עבור ניצן יפרח העוסקת בייעוץ כספי ועסקי בהשקעות נדל״ן הלוגו משדר ׳כסאח׳ כמחאה חברתית צבוניות שחור לבן

Moments

עיצוב לוגו לחברת קייטרינג Moments. עיצוב הלוגו בקווים זורמים וקלילים עם נגיעות ניקוד בעברית. צבעוניות אפור בורדו.

MDJ

עיצוב לוגו לחברת MDJ המתמחה בשיווק והפצה של גדג׳טים ומוצרים ייחודים ופטנטים מיוחדים. צבעוניות הייטקית

אשרות מומחים

עיצוב לוגו עבור אשרות מומחים חברה המתמחה באישורים לעובדים זרים בכירים. הלוגו מעוצב כחותמת. לקוח: שרגא חסיד

רונן פריד

עיצוב לוגו למשרד עורכי דין - רונן פריד המתמחה בפירוקי חברות, ופירוקי חברה מרצון. הלוגו מעוצב נקי ונות הרגשה של מכובדות

חברה בקליק

עיצוב לוגו חברה בקליק. חברה התמחה בפירוק חברות on line עיצוב הלוגו מבוסס על חותמת ולחיצת עכבר. לקוח: עו״ד רונן פריד

דרך איזון

עיצוב לוגו דרך איזון

פלא יועץ

עיצוב לוגו פלא יועץ חברה העוסקת בייעוץ משכנתאות הלוגו מעוצב בצבעים ירוקים ומשדר נדל״ן ודיאגרמת עליה

פסטל

עיצוב לוגו פסטל. עיצוב לוגו צעיר ותנופתי בצבעוניות פסטלית עבור חברת אופנה צעירה המתמחה בשייוק של בגדי מעצבים

Plag & Play

עיצוב לוגו Plag&Play עיצובים לאריזות

חשיבות עיצוב לוגו למיתוג מוצר

פעם היה נהוג לחשוב שרק מותגים גדולים זקוקים למיתוג וללוגו בפרט. כיום, בעידן בו ישנם עסקים רבים, חשוב שכל עסק יציג את הייחודיות שלו, את הבידול שלו כדי שיזכרו אותו. מיתוג הוא השפה שהעסק מדבר בה, רובה מורכבת משפה עיצובית ויזואלית, שם העסק ולעיתים גם סלוגן שנלווה לו. אחד המרכיבים הויזואלים החשובים ביותר בתהליך המיתוג הוא הלוגו. עיצוב לוגו – סמל בית העסק, סמל אשר לוכד את תשומת הלב הראשונית של הגולשים והלקוחות ולכן כה חשוב לעצב אותו כך שיתכתב באופן שלם והרמוני עם שאר המרכיבים.

אז מה זה בעצם לוגו?

כאמור לוגו הוא סמל בית העסק, שיכול להיות מורכב מטקסט ואלמנט גרפי, אשר מקפל בתוכו את כל עולם הערכים של העסק. כזה שבמבט ראשון הצופה יכול לקלוט ממנו מסר חד וברור לגבי מהות העסק. כדי שזה אכן יקרה, על הלוגו להיות מוקפד, קליט, ברור וצבעוני.

חשיבות הלוגו

בעידן המודרני האדם קולט כמויות מסרים אדירות בזמן קצר. אפשר לומר, שאין לו סבלנות להתרכז בכל אחד מהם ולכן, למסרים קצרים שתופסים את העין יש יתרון טוב יותר לקבל את תשומת הלב הראויה על פני מסרים ארוכים ומסובכים. עיצוב לוגו קליט ובהיר הוא מסר שיקבל עדיפות. הוא יצליח להעביר במבט אחד- את כל הפסיכולוגיה עליה נשען העסק. לכן, חשוב מאוד שמי שמעצב וממתג עסקים, יבין לא רק בפרסום ועיצוב, אלא גם בפסיכולוגיה של אנשים: מה משפיע עליהם יותר, למה הם מגיבים טוב יותר ועוד.

דוגמאות ללוגו

כדי להמחיש קצת את החשיבות של עיצוב לוגו, ננסה להיזכר בלוגואים של בתי עסק מוכרים. אורנג' למשל- בחרה בצורה של קובייה כתומה; מצד אחד מסגרת, מצד שני הכתום שמסמל העזה וחדשנות. אין ספק שזהו לוגו קליט ביותר. מגדל- חברה לביטוח ופנסיה; הלוגו משדר בטחון ויציבות, שאלה בדיוק המסרים שגוף כזה יבקש להעביר; כחול כהה הוא צבע שמשרה בטחון ושלווה. ניתן לראות כיצד לוגו יכול להעביר את המסר בצורה אסוציאטיבית ורגשית ומשום כך חשיבותו הרבה. הלוגו של העסק הוא במידה רבה כרטיס הזיהוי של העסק, זיהוי מוחלט של הלוגו עם המוצר או השרות הוא דרך חשובה לא רק לבידול אלא גם להשגת הנאמנות של הלקוחות למותג שלכם – ללוגו שלכם. בתהליך העיצוב אנו מעצבים בתחילה מספר דוגמאות ומתחילים בתהליך בחירה בשיתוף הלקוח והסטודיו.לאחר הבחירה אנו מיישמים את הלוגו במוצרי החברה, הכוללים: כרטיסי ביקור, מעטפות, נייר מכתבים, חתימות אלקטרוניות, אתר האינטרנט ועוד. על עיצובי הלוגו ועל בניית המותג שכבר ביצענו יעידו הלקוחות שמפרגנים לנו. התקשרו 08-9450911 ונתחיל בבניית תדמית חדשה לעסק שלכם.