דף נחיתה יקב מונטיפיורי

עיצוב דף נחיתה עבור יקב מונטיפיורי לקראת חגי תשרי

דף נחיתה B&O

עיצוב דף נחיתה מיניסייט עבור מותג היוקרה b&o המיובא ע״י חברת ביקונקט

דף נחיתה קרביץ

צפיה באתר »

עיצוב וביצוע דף נחיתה מיני סייט עבור חברת קרביץ וחברת ביקונקט יבואנית פליפס

מיני סייט jabra

עיצוב ותכנות דף נחיתה מיני סייט עבור jabra

דף נחיתה מסע פרסום יפה גדרה

עיצוב דף נחיתה עם מסרים מתחלפים ורספונסיבי עבור יפה גדרה מסע פרסון בגוגל

דף נחיתה מסעדת שף

עיצוב ובניית דף נחיתה למסעדת ליליות
כולל אפשרות ניהול הדף ועריכת התפריט

דף נחיתה קופ״ח מאוחדת

עיצוב ובניית דף נחיתה עבור קופ״ח מאוחדת
כולל בניית טופס רדיו מורכב וסיכורנו

דף נחיתה ביטוח

עיצוב ובניית דף נחיתה עבור חברת אברמוב חברה שמתמחה בביטוח פנסיוני.ֿ
דף הנחיתה כולל קאונטר ספירה לסיום המבצע

דף נחיתה סטודיו מוטיבציה

עיצוב ובניית דף נחיתה עצמי לסטודיו מוטיבציה

דף נחיתה Pro Pack

עיצוב ובניית דף נחיתה עבור חברת Pro Pack
המתמחה בניהול חיסכון בתחום האריזות

בניית דף נחיתה לפרסום – לנחיתה רכה בעולם השיווק ברשת.

בעידן האינטרנט של ימינו מסתובבים ברשת כל כך הרבה מסרים שקל מאוד להיבלע בתוכם ולכן יש צורך באסטרטגיה מדוייקת. למעשה גם כאשר הלקוח ממוקד בדיוק במה שהוא מחפש, עדיין הוא רואה המון סוגי פרסומות, מידע, ווידאו באותו נושא … איך הוא ידע באיזה בית עסק לבחור? בניית דף נחיתה היא צעד חשוב עבור בית העסק כדי לחדד את המסרים שלו אודות שירות מסוים על מנת להפוך גולשים ללקוחות פוטנציאליים.

מהו דף נחיתה?

דף נחיתה הוא דף יחיד הבנוי על דומיין עצמאי. דף נחיתה בנוי כך שהוא ממוקד במסר שהוא רוצה להעביר אודות בית העסק, או שירות או מוצר אחד שלו, במטרה אחת: להמיר גולשים ללקוחות. לרוב בניית דף נחיתה כוללת מידע קצר אודות בית העסק בדגש על התועלת שהוא מעביר ללקוח, עדויות או סרטונים מאת לקוחות מרוצים, סרטון תדמיתי ומרכיב אחד חשוב מאוד שתמיד יופיע בכל דף נחיתה באשר הוא: טופס הרישום + כפתור השליחה. זהו טופס להשארת פרטים שמבטיח לשמר את הגולש לתוך רשימת התפוצה של השולח, כך שיהיה ניתן לדוור לו גם מסרים עתידיים.

אז למה דף נחיתה? יש לי אתר

שאלה טובה. זוכרים מה אמרנו בהתחלה, על ריבוי המסרים בעידן הדיגיטלי? באתר, בגלל ריבוי של קטגוריות משנה והרבה מאוד מידע, קל לגולש ללכת לאיבוד ולשכוח מה המטרה הראשונה שלשמה הגיע. בכך למעשה אנו מפספסים אותו. דף הנחיתה, בגלל שהוא קצר וממוקד תועלות, יש לו מטרה אחת: לשמור על הגולש מפוקס כדי להניע אותו לפעולה הסופית (השארת פרטים ושליחה) וכדי לשמר אותו במאגר הלקוחות הפוטנציאלים של בית העסק.

עיצוב דפי נחיתה ובנייתם בסטודיו מוטיבציה

בניית דף נחיתה הוא דבר שחשוב לדעת לעשות אותו נכון. אנו בסטודיו מוטיבציה – סטודיו בוטיק לעיצוב גרפי , נתכנן את הדף שלכם בצורה נכונה, תוך הקפדה על עיצוב ויזואלי ומסרים שיווקיים חדים וקולעים. דף שיבטיח עסק שלכם אחוזי המרה גבוהים, כלומר יסייע להמיר את הגולשים שלכם ללקוחות. מוזמנים ליצור עמנו קשר עוד היום ונשמח לעזור! האפשרויות הקיימות אצלנו: • דפי נחיתה ללא דף קשר: ישנם מוצרים או שירותים העומדים בפני עצמם, ומי שמגיע אליהם, סביר להניח שהוא מחפש אותם ומעוניין בהם. אין יותר מדיי מה להוסיף ולהרחיב. עצם הצעת השירות או המוצר הם המסר העיקרי בדפי נחיתה כאלה ומי שמשאיר פרטים מעוניין אך ורק בהתקשרות למטרת סגירת העסקה בהצלחה. • דף נחיתה כולל יצירת קשר: דפי נחיתה מסוג זה הם כלי שיווקי מצוין. הם כוללים מלל ממוקד ומשכנע, קצר וקולע, שמושך את הגולש לביצוע פעולה, ההופכת אותו ללקוח פוטנציאלי. הדף מציין בדיוק מה הוא משווק, הגולש יודע בדיוק לאן הגיע. • מיניסייט: המיניסייט כשמו כן הוא – מיני-אתר. דף נחיתה כזה מתמקד, באופן עקרוני, במוצר אחד ויחיד. זו המהות שלו והיתרון שלו. מיניסייט הינו רק דף "משודרג", המדבר על אותו מוצר אבל בווריאציות שונות או בצבעים שונים. המסר דומה ומכל אחד מהדפים במיניסייט ניתן ליצור קשר. סטודיו מוטיבציה מתמחה בבניית מיניסייטים אפקטיביים. • דף נחיתה טמפלט: סטודיו מוטיבציה מציע לכם גם דפי נחיתה מובנים שבהם יש למפרסם שליטה על הסטריפ העליון, הצבע של דף הנחיתה והתמונה. הגדרת הצבעים, הטקסט השיווקי והתמונה מסופקים על ידי הלקוח, כאשר דף הנחיתה כולל דף יצירת קשר. העסקה כוללת גם אחסון של דף הנחיתה.