רוני תלתלוני

עיצוב לוגו עבור רוני תלתלוני יוצרת תאטרון ומנהלת הצגות ילדים

eco

עיצוב לוגו למותג חדש של חברת ברקום המותג מיושם על גבי האריזות ומוצרי החברה

ארז הדרי קופירייטר

עיצוב לוגו ואתר לקופירייטר המוכשר ארז הררי לוגו שמשקף את עץ הכשרונות שלו

cell point

עיצוב לוגו לחברת cellpoint חברת בד של ברקום הלוגו מייושם בחנויות החברה ובאתר האינטרנט שעצבנו והקמנו

סופר סרוור

עיצוב ובניית לוגו לחברת סופר סרוור חברה המספקת פתרונות לאיחסון בחוות שרתים מתקדמת

emi-rod

עיצוב לוגו לחברת הניהול emi-rod ויישומו על גבי ניירת: נייר מכתבים מעטפות, כרטיסי ביקור, חתימה אלקטרונית

מעצבת שגית כהן

עיצוב לוגו למעצבת פנים שגית כהן ויישומו על גבי ניירת: מעטפות, נייר מכתבים, כרטיסי ביקור, חתימה אלקטרונית

wetlet

עיצוב לוגו לחברת Wetlet ויישומו״ בניית מותג, פרוספקט, אתר אינטרנט ניירת: חתימה אלקטרונית, כרטיסי ביקור, מעטפות, נייר מכתבים

SLD Global

עיצוב לוגו לחברת SLD Global העוסקת בשיווק פטנט חכם למניעת דליפות מים והצפות במערכת הביתית

Da Cucina דא קוצ'ינה

עיצוב לוגו, פולדר, שלטי חוצות וניירת לDa Cucina מטבחי יוקרה

מסעדה ובית קפה מטודלה

עיצוב לוגו ובניית מותג למסעדת מטודלה בצפון תל-אביב, בניית תפריטים, פליירים, אתר אינטרנט, עיצוב דף פייסבוק, עיצוב קירות ועוד

נגריית lable

עיצוב לוגו ואתר לנגריית הבוטיק lable. נגרייה המתמחה ברהיטי יוקרה של מטבחים, ארונות, ועבודות יוקרתיות בעץ

חשיבות עיצוב לוגו למיתוג מוצרפעם היה נהוג לחשוב שרק מותגים גדולים זקוקים למיתוג וללוגו בפרט. כיום, בעידן בו ישנם עסקים רבים, חשוב שכל עסק יציג את הייחודיות שלו, את הבידול שלו כדי שיזכרו אותו. מיתוג הוא השפה שהעסק מדבר בה, רובה מורכבת משפה עיצובית ויזואלית, שם העסק ולעיתים גם סלוגן שנלווה לו. אחד המרכיבים הויזואלים החשובים ביותר בתהליך המיתוג הוא הלוגו. עיצוב לוגו – סמל בית העסק, סמל אשר לוכד את תשומת הלב הראשונית של הגולשים והלקוחות ולכן כה חשוב לעצב אותו כך שיתכתב באופן שלם והרמוני עם שאר המרכיבים.אז מה זה בעצם לוגו?כאמור לוגו הוא סמל בית העסק, שיכול להיות מורכב מטקסט ואלמנט גרפי, אשר מקפל בתוכו את כל עולם הערכים של העסק. כזה שבמבט ראשון הצופה יכול לקלוט ממנו מסר חד וברור לגבי מהות העסק. כדי שזה אכן יקרה, על הלוגו להיות מוקפד, קליט, ברור וצבעוני.חשיבות הלוגובעידן המודרני האדם קולט כמויות מסרים אדירות בזמן קצר. אפשר לומר, שאין לו סבלנות להתרכז בכל אחד מהם ולכן, למסרים קצרים שתופסים את העין יש יתרון טוב יותר לקבל את תשומת הלב הראויה על פני מסרים ארוכים ומסובכים. עיצוב לוגו קליט ובהיר הוא מסר שיקבל עדיפות. הוא יצליח להעביר במבט אחד- את כל הפסיכולוגיה עליה נשען העסק. לכן, חשוב מאוד שמי שמעצב וממתג עסקים, יבין לא רק בפרסום ועיצוב, אלא גם בפסיכולוגיה של אנשים: מה משפיע עליהם יותר, למה הם מגיבים טוב יותר ועוד.דוגמאות ללוגוכדי להמחיש קצת את החשיבות של עיצוב לוגו, ננסה להיזכר בלוגואים של בתי עסק מוכרים. אורנג' למשל- בחרה בצורה של קובייה כתומה; מצד אחד מסגרת, מצד שני הכתום שמסמל העזה וחדשנות. אין ספק שזהו לוגו קליט ביותר. מגדל- חברה לביטוח ופנסיה; הלוגו משדר בטחון ויציבות, שאלה בדיוק המסרים שגוף כזה יבקש להעביר; כחול כהה הוא צבע שמשרה בטחון ושלווה. ניתן לראות כיצד לוגו יכול להעביר את המסר בצורה אסוציאטיבית ורגשית ומשום כך חשיבותו הרבה. הלוגו של העסק הוא במידה רבה כרטיס הזיהוי של העסק, זיהוי מוחלט של הלוגו עם המוצר או השרות הוא דרך חשובה לא רק לבידול אלא גם להשגת הנאמנות של הלקוחות למותג שלכם – ללוגו שלכם. בתהליך העיצוב אנו מעצבים בתחילה מספר דוגמאות ומתחילים בתהליך בחירה בשיתוף הלקוח והסטודיו.לאחר הבחירה אנו מיישמים את הלוגו במוצרי החברה, הכוללים: כרטיסי ביקור, מעטפות, נייר מכתבים, חתימות אלקטרוניות, אתר האינטרנט ועוד. על עיצובי הלוגו ועל בניית המותג שכבר ביצענו יעידו הלקוחות שמפרגנים לנו. התקשרו 08-9450911 ונתחיל בבניית תדמית חדשה לעסק שלכם.

× לרשותכם צאט מהיר